Nowe narzędzie dla produkcji i sprzedaży dóbr konsumpcyjnych

Salesforce wprowadził nowe, oparte na sztucznej inteligencji rozwiązanie Consumer Goods Cloud. Sprawia one, że każdy krok procesu wprowadzania produktów na rynek – od planowania, aż do realizacji – jest bardziej wydajny i inteligentny. Data Cloud dla Consumer Goods odblokowuje i łączy dane zebrane od klientów z badaniami rynku, zapewniając głębsze informacje na temat preferencji kupujących. Dzięki temu możliwa jest znacząca optymalizacja planowania i realizacji sprzedaży detalicznej. Ponadto nowe narzędzia Salesforce AI dla firm z branży dóbr konsumpcyjnych oferują inteligentne wskazówki i generują podsumowania — umożliwiając np. przedstawicielom handlowym, serwisowym i terenowym skuteczniejsze planowanie i nawigowanie po zapytaniach klientów i zwiększenie przychodów.

Consumer Goods Cloud, obejmujący Trade Promotion Management i Retail Execution , łączy planowanie i realizację z CRM, aby pomóc firmom osiągnąć rentowny wzrost. Teraz, łącząc się z Salesforce Data Cloud , który ujednolica i harmonizuje dane strukturalne i niestrukturalne, oraz głęboko integrując Einstein AI, klienci będą mogli korzystać z nowych rozwiązań, aby wzmocnić relacje z partnerami kanałowymi. Rozwiązania obejmują:

Rozwiązanie Data Cloud for Consumer Goods umożliwia menedżerom ds. kluczowych klientów łączenie danych dotyczących kont z danymi branżowymi, w celu tworzenia ujednoliconych profili dla każdego klienta, segmentowania kont, definiowania mikrosegmentów np. według sklepu detalicznego oraz tworzenia pulpitów segmentacji w celu planowania precyzyjnych asortymentów i promocji na poziomie lokalnym.

Na przykład firma sprzedająca napoje bezalkoholowe może użyć Data Cloud for Consumer Goods do ujednolicenia danych lojalnościowych i danych konsumenckich (takich jak np. badania Nielsen). Dzięki tym informacjom mogą zidentyfikować, które napoje gazowane o smaku cytrusowym są szczególnie popularne wśród lokalnych konsumentów w danym regionie i które sklepy typu convenience mają tendencję do częstego uzupełnienia produktu. Następnie firma może zalecić wyższe miesięczne zamówienie zakupu lub częstsze uzupełnianie tego konkretnego napoju gazowanego dla każdego sklepu w tym regionie.

Einstein Copilot Account Summarization pomaga zwiększyć produktywność agentów serwisowych w Consumer Goods Cloud, zapewniając generowane przez AI podsumowania kont bezpośrednio w konsoli serwisowej. Eliminuje to potrzebę przełączania się między ekranami, artykułami wiedzy i historią, dzięki czemu agenci mogą obsługiwać złożone zapytania z osobistym akcentem, jednocześnie zachęcając do sprzedaży dodatkowej i krzyżowej dostosowanej do bardzo konkretnych potrzeb.

Na przykład agent serwisowy z firmy produkującej dobra konsumpcyjne gospodarstwa domowego, który po raz pierwszy wchodzi w interakcję z dużym sprzedawcą detalicznym, może użyć Einstein Copilot Account Summarization aby nadrobić zaległości w ostatnich interakcjach, złożonych zamówieniach, wynikach zadowolenia klientów  w ciągu zaledwie kilku sekund. Podsumowanie pomaga dokładnie odpowiedzieć na pytania sprzedawcy detalicznego dotyczące ostatniego zamówienia, jednocześnie sugerując produkt do sprzedaży dodatkowej podczas rozwiązywania problemu.

Consumer Goods Cloud Einstein 1 for Sales zapewnia każdemu kierownikowi sprzedaży, przedstawicielowi terenowemu czy handlowcowi narzędzia do napędzania wzrostu konta i produktywności. Istotne szczegóły realizacji sprzedaży detalicznej i zalecenia są wyświetlane i widoczne w Consumer Goods Cloud Einstein 1 for Sales, umożliwiając przedstawicielom określenie czy muszą zapewnić specjalną obsługę produktów nietrwałych lub delikatnych, zapewnić szybkie cykle uzupełniania, poprawić dostępność produktów na obszarach wiejskich lub zmniejszyć liczbę zaległości płatniczych dzięki pobieraniu płatności podczas dostawy produktu.

Na przykład przedstawiciel terenowy firmy produkującej przekąski uruchamia powiadomienie o braku towaru (OOS) dla konta po zobaczeniu, że jeden z najlepiej sprzedających się mrożonych produktów jest niedostępny w dużym sklepie detalicznym. Kierownik ds. sprzedaży widzi powiadomienie o braku towaru na pulpicie Consumer Goods Cloud Einstein 1 for Sales i natychmiast powiadamia zespół ds. dostaw do sklepu, aby nadał priorytet wizycie uzupełniającej. Sklep jest uzupełniany, a sprzedaż przyrostowa jest rejestrowana, ponieważ wszystkie zespoły pracują z tymi samymi danymi w czasie rzeczywistym i połączonymi systemami w ramach Consumer Good Cloud.

ostatnio dodane

WYBRANE DLA CIEBIE