Nagranie pracownika Biedronki z rozpakowywania tegorocznej paczki świątecznej szybko obiegło TikToka i wywołało lawinę komentarzy. Internauci zwrócili uwagę, że zestaw wygląda na jeden z najbardziej „konkretnych” benefitów pracowniczych w handlu w tym roku, a największe emocje wzbudził sprzęt AGD ukryty w dużym kartonie.
W paczce pokazanej na wideo są dwa pudełka. Mniejsze wypełniono słodyczami i produktami z linii Biedronka Premium. Wśród rzeczy widocznych na nagraniu i opisywanych przez inne osoby z sieci są m.in. migdały w czekoladzie, wiśnie w czekoladzie, banany w czekoladzie czy owoce liofilizowane. Autor nagrania podkreśla, że to „ta lżejsza część prezentu”.
Główna niespodzianka znajduje się w większym kartonie. Pracownik pokazuje frytkownicę beztłuszczową typu air fryer. Z publikowanych zdjęć i opisów wynika, że chodzi o sprzęt marki Tefal, do którego dołączono książkę z przepisami. W innych nagraniach pracownicy zwracają uwagę, że podobne urządzenia w sprzedaży kosztują kilkaset złotych.
@majkel_bo ♬ Home Alone – Somewhere In My Memory – Theme – Geek Music
Tegoroczne paczki mają mieć wyraźnie większą wartość niż symboliczne zestawy spotykane w wielu firmach. Według podawanych danych paczka dla pracownika ma być warta około 630 zł, a paczki dla dzieci zatrudnionych około 360 zł, przygotowane w kilku wariantach wiekowych. Do tego dochodzą e-kody na zakupy w sklepach sieci i powiązanych markach. W części informacji pojawia się widełka około 610 do 670 zł, natomiast autor nagrania mówi, że załoga dostała jeszcze bony zakupowe o łącznej wartości około 600 zł.
W komentarzach pod filmem dominują dwie reakcje. Jedni piszą, że taki zestaw to realne docenienie pracy w trudnym okresie przedświątecznym. Drudzy żartują, że air fryery po świętach zaleją portale ogłoszeniowe, bo część osób będzie chciała zamienić prezent na gotówkę. Sam fakt, że nagranie wywołało tak duże zainteresowanie, pokazuje, jak mocno tematy benefitów pracowniczych w handlu zaczęły działać na wyobraźnię internautów.
Skala akcji jest duża, bo sieć przygotowuje paczki dla dziesiątek tysięcy pracowników i ich rodzin. W tegorocznych publikacjach pojawia się informacja, że budżet na świąteczne benefity ma sięgać około 120 mln zł. To jeden z powodów, dla których paczki Biedronki co roku stają się viralem, a w tym sezonie, po ujawnieniu air fryera, zainteresowanie jest jeszcze większe.
